keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Päivänasuja !

Moikka moii! Tänään on ihana päivä (Enään yksi yö ystävään ja oon menossa zumbaan illalla)! Nää mun mielialanvaihtelut on kyllä aika terveitä.. Joka toinen päivä oon persuksille ammuttu karhu ja joka toinen päivä elämä on niin ihanaa. Kyllähän se loppujen lopuksi kuitenkin onkin. Oon terve, mun perheenjäsenillä ja ystävillä on kaikki hyvin, mulla on rakastava aviomies ja maailman ihanimmat koira ja kissa. Mitä sitten jos välillä on rahasta tiukkaa ( ja en voi shoppailla joka päivä), meillä on kuitenkin katto pään päällä ja joka päivä saan mahan täyteen. Parempi niin, ihan kun mulla ei olis noita vaatteita kotona Suomessa.. :D Nimimerkillä kannoin 7 jätesäkillistä varastoon. Elämä rakentuu pienistä iloista. Siitä kun koira tulee tukahduttavasta ulkoilmasta sisälle ja juoksee suoraan kylpyammeeseen ja odottaa että mamma kastelee kylmällä vedellä (tapahtui tänään ja nauroin niin paljon), siitä kun mies tulee töistä kotiin ja kertoo innoissaan miten vihdoin huomattiin että hän on hyvä työntekijä, siitä kun haluaa laittaa vierashuoneen todella nätiksi rakkaalle ystävälleen, muffinssien leipomisesta..... U name it. Mutta tässä kuitenkin teille vähän vaate hömppää! Anteeksi päivänasun "teinikuvat".

Oon aina halunnut tämmösen topin ja voi sitä riemua kun löysin täältä tommosen. Valinnan vaikeus vaan iski kun oli liian monta kivaa väriä. Mut tietty otin pinkin! Makoi 9 dinaaria eli noin 4,5e.


Sain tämän korun Mouadhin äidin siskolta hennatattoo hääpäivänä. Kyseinen "käsi" suojelee pahalta ja kateellisilta katseilta.

Eilinen asu kun mentiin käymään kaupoilla.

En tajua miksi laitoin legginsit, kun eilen oli ihan tukahduttavan kuuma vielä illallakin. Paidat: H&M, legginsit: Vero Moda (ihan parhaat), kengät: Ahla Center Tunisia, Laukku: Sfera Barcelona


Pakkohan mun oli päästä jätskille! Ja voi että ku hymyilytti ja naama kiilsi...

Aamun lenkki/siivous asu! Shortsit ostin viime viikolla kirpparilta ja ne on iiihanat! Tosin aijon ehkäpä ommella (tai siis joku muu ompelee) niihin pitsiä...
Kiinnostaako vaatejutut ja asut? Vai pysytäänkö ihan perus mitä-tein-tänään-jutuissa? Kuvailin jo vähän meikkejä ja muita hömppäjuttuja jos semmoset kiinnostaa? KOMMENTTIA KOMMENTTIA MUSSUKAT <3

4 kommenttia:

  1. Varastan sulta ton topin!! :--) Voisiko sanoa, että rakastuin siihenkin.
    Nyt vasta kiinnitin huomion sun hiuksiin, nekin ovat oikein sievät. :) Ootko kauan kasvatellut niitä? Kasvaako sulla nopeesti tukka?
    Nimimerkillä täällä yksi onneton tukan kasvattaja. Onko jotain hyviä vinkkejä hiusten kasvun suhteen? ;)

    VastaaPoista
  2. Hahha voin tuoda sulle ihan oman tai lähettää postissa :D Apua mun tukka on ihan kamalassa kunnossa täällä! Ihan hamppua koko reuhka... Oon kasvattanut tätä tukkaa nyt öööö kesästä 2009, jolloin idioottina leikkasin mun ihan mielettömän ihanan ja pitkän tukan IHAN lyhyeksi. Siitä asti oon koittanut vältellä kampaajia ja nyt keväällä ennen kun tulin tänne, niin siitä leikattiin ihan sikana pois!!! Mun vinkki on ainoastaan, että älä käy liian usein kampaajalla, vasta kun oikeesti on jotain huonoa leikattavaa, älä harjaa tukkaa märkänä, koska se venyy ja katkeilee... En osaa sanoa kasvaako mun tukka nopeesti.. Ei ainakaan mun mielestä :D Haluaisin ihan tooooosi pitkän tukan.. Mut esittelen mun hiusjuttuja joku päivä ihan omassa postauksessaan :) Kiitos kommentista :)

    VastaaPoista
  3. Ole hyvä! Heh, ei sun nyt tarvii lähettää mulle toppia, vaikka tuo sun toppis ihana onkin.. <3
    Ei sun tukasta huomaa edes että se olis huonossa kunnossa, ainakaan kuvien perusteella. :)
    Minäkin tahtoisin pitkän ja paksun tukan, haluisin myös kiharoita, mutta ainahan voi haaveilla..
    Kiitti myös vinkeistä hiustenkasvun suhteen, en tiennytkään tuota, ettei kannata märkinä harjata.

    Pidähän hauskaa ystäväsi kanssa! Mukava olisi saada postaus sitten siitä, mitä kaikkea keksitte. :-)

    VastaaPoista
  4. Mäki halusin joskus kiharoita, mut totesin et sen jälkeen mun tukka vasta oliski kuollut niistä myrkyistä. Postauksia tulossa mitä kaikkea ollaan touhuttu! Tosin rikoin meidän kameran, että meillä on nyt vaan mun kaverin kamera käytössä... Kivaa juhannusta sulle :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)