torstai 23. elokuuta 2012

I hope life treats you kind And I hope you have all you've dreamed of. And I wish to you, joy and happiness. But above all this, I wish you love.

Tänään oli sitten vihdoin se päivä, kun Mouadh meni suurlähetystöön haastatteluun... Ja tietenkään ei tiedetty, että oleskelulupa hakemusta jätettäessä täytyy jo maksaa koko summa. Paperit ovat siis vielä lähetystössä ja ensi viikolla täytyy tehdä uusi reissu rahojen kanssa ja sitten paperit lentävät Suomeen! Hitaasti mutta varmasti kaikki etenee.... Niin ja Mouadh ei vaan millään opi kuukausia, niin se oli paniikissa mennyt ihan sekasin kuukaudessa ja päivässä, että missä kuussa mentiin kihloihin ja milloin tavattiin. Toivottavasti homma ei kuse siihen. Oli se onneksi hääpäivän muistanut!

Sain mun lentolipunkin, eli varmasti olen tulossa Suomeen keskiviikkona 17.10.2012 eli tasan 8 viikon päästä! Yksi takapakki otettiin eilen, kun saatiin Rockyn ja Babyn verikokeiden tulokset. Soitin eläinlääkärille ja mulla ei ollut kauheasti puhelimessa rahaa. Kysyin heti, että no miten ne tulokset. Sydän jätti varmaan sata lyöntiä välistä kun vastaus oli: "Wellllll ... mmmmmm.... Rocky is ok, but Baby is not." Ja sitten mun puhelimesta loppui raha. Aloin itkemään ihan hysteerisesti ja Mouadh soitti uudestaan eläinlääkärille. Vihdoin saatiin se kiinni ja se kertoi, että joillain eläimillä raivotautirokotus ei vain toimi ja Baby oli yksi niistä. Sillä ei ole minkäänlaisia vasta-aineita raivotautia vastaan tällä hetkellä. Eli periaatteessa se voi saada sen milloin vain. Nyt täytyy antaa rokote uudestaan, odottaa kuukausi, ottaa uusi verikoe ja odottaa kolme kuukautta. Eli yhteensä 4 kuukautta. Ja silloinhan me ei enään olla täällä. En halua jättää mun vauvaa hoitoon kenellekään. Varsinkin kun tiedän, miten täällä kissoja hoidetaan. Ihan hirveää. Ainoastaan ihminen jolla on kissa (tai mikä tahansa muu eläin) voi ymmärtää, miltä tuntuu jättää oma elukka jollekin toiselle hoitoon moneksi kuukaudeksi, saatikka vielä eri maahan. En tiedä miten selviän tästä. Mut pääasia, että vielä on toivoa ja kaikki on kiinni vaan odottamisesta ja rahasta. Sitten en tiedä mitä teen jos vieläkään se rokote ei toimi.... Mutta kaikki siellä ruudun toisella puolella peukut ja varpaat pystyyn ja iltarukouksessa muistatte Babyä, että se rakkauspakkaus pääsisi vielä tämän vuoden puolella Suomeen.

Funny cat picture of cat crying HELP
Näyttää ihan Babyltä <3>
Koska oon laiska ja huono ihminen niin teen teille tämmösen haastepostauksen! (Tiedän, että mua odottaa kaikki ne lunastamattomat lupaukset videopostauksesta, Mouadhin videopostauksesta, päivä Mouadhin kanssa yms.....kuvasin eilen hauskan videon, laitan sen jos vaan saan sen ladattua...)

VIIMEKSI:

SYÖMÄNI RUOKA: Lentokentän jälkeen käytiin syömässä hotellin buffassa.. Eli kaikkea sekasin ja jälkkäriä!! Nami namiiii! Vyöryn sitten lentokoneesta ulos Suomessa. Ei vaiskaan, oon laihtunut täällä tosi paljon. Mikä ei ole hyvä asia, koska kaikki mun lihakset ovat lähteneet ja oon ihan lättäpylly!

JUOMANI JUOMA: Vesi! En koskaan muita juoda tarpeeksi täällä kuumuudessä. Lisäksi oon juonut kokista. Mitä en koskaan juo Suomessa, mut täällä se on mun ykkösjuoma.

JUOMANI ALKOHOLIJUOMA: Yritin juoda valkkaria lauantaina, mut se oli pahaa ja alko närästää. En juo oikeastaan enään koskaan. JEEE!!

SYÖMÄNI KARAMELLI: Otin hotellista vastaanotosta muutaman kovan imeskelykarkin kun lähdin sieltä pois... Täällä ei tuu syötyä karkkia, jätskiä enemmänkin...

ITKIN: Vähän aikaa sitten kun katsoin Diandra Floresin laulua Missä muruseni on ja I will always love u videot netistä.... Älkää kysykö miksi... En tiedä. Itkin myös yksi päivä kadulla kun näin hevosen jolla oli paha silmätulehdus ja hiertymä ja ne molemmat olivat täynnä kärpäsiä... Olisin halunnut ostaa sen heppa paran :(

NAUROIN: öööö siis ihan varmasti tänään, mutta en muista mille... Yks päivä meinasin kuolla nauruun kun Sabrin (mun työkaveri, suomalais-tunisialainen joka on aina asunut Ruotsissa, eikä puhu hyvää suomea) kiljais pöydän toiselta puolelta ihan paniikissa MIKKI HIIRI! Olin et mitääääää?!? Se tarkoitti hämähäkkiä.... Mut ei muistanut mitä se on suomeksi...

HÄPESIN: lentokentällä kun joku 50-vuotias isohko mamma tuli lomalle ja lähti ehkä 18.vee pojan matkaan käsi kädessä... Real love or NOT? Enhän minä sitä voi tietää, tai ole kukaan arvostelemaan ketään.... Mutta silti. JOKU RAJA.

HERMOSTUIN: Eilen kun mentiin Mouadhin porukoille ja halusin tehdä korvapuusteja niille ja olin ihan innoissani. Sitten yhtäkkiä me ollaankin menossa häihin ja sinne pitää lähteä N-Y-T NYT! Joo jätä vaan Laura kaikki siihen levälleen ja teet ne sitten valmiiksi kun tullaan, eihän ne pilalle mene.... Ärsytti vaan, että halusin tehdä korvapuusteja NIILLE ja sitten en saakkaan tehdä niitä loppuun rauhassa ja kauhealla kiireella häihin... Minä suomalainen kalenterinorja haluan tietää tämmöiset asiat viikkoa ennen, en samana iltana. PISTE.

VALEHTELIN: öööö, että en tarvii rahaa vaikka oon ihan perseaukinen :D oon maailman huonoin valehtelija.

TEHTY OSTOS: Ostin eilen puheaikaa puhelimeen. Kuinka tylsää? ( EDIT: kävin kirpparilla ja ostin 3 paitaa 4,5 e)

SANOMANI SANA: ”ooo that`s great!!!!" Se on, koska mun ei tarvii kevellä vaan pääsen pomon kyydillä meidän lastenkerhon tyttöjen jäähyväisillalliselle.

KUUNNELTU MUSIIKKI: No se Diandra Flores. Sen ääni saa mun ihon aina kananlihalle. Tällä viikolla oon myös (TAAS) kuunnellut tooooodella paljon Beyonceta. Haluan sen keikalle.

KATSOTTU LEFFA: Katon nykyään tosi vähä, mut Nälkäpeli tokan kerran. Okei, nukahdin puolessa välissä...

LUETTU KIRJA: Nälkäpeli 2 ! Äiti mokoma ei tuonut mulle sitä 3-osaa... No, onpahan jotain mitä odottaa Suomesta.. Mitään muutahan en odotakkaan... ;)

OSTETTU VAATE: Ahdistavaa ja erittäin outoa, mutta en ole ostanut piiiiiiiiiitkään aikaan mitään vaatetta. En edes muista. Ostin "Converset" töihin. Makso 10e. Aijon ostaa ainakin 3 lisää ennen kun tuun Suomeen. Talvella ihan parhaat kun laittaa äitin kutomat villasukat vaan alle ja conssit jalkaan! (EDIT: Tänään 3 paitaa kirpparilta!!!!)

MATKA ULKOMAILLE: 27.4 Tunisiaan jaaaa viimeisin matka joka ei ollut Tunisiaan oli viime syyskuussa Kosille biletysmatka :D

SAAMANI ARPI: Luulin, että Suomen hyttyset ovat maailman veemäisimpiä, mutta olin väärässä. Täällä hyttyset ovat niin pieniä ja niistä ei kuulu minkäänlaista ääntä, joten niitä ei huomaa. Aamulla vaan heräät satatuhatta paukamaa vartalossa nimerkillä 4 naamaassa ja 20 jaloissa..... Ja niitä kutittaaa ihan sairaasti ja raavin ne AINA verille. Mun jalat on täynnä arpia.

AJAMANI AUTO: Hmm silloin kesäkuussa vuookrattiin auto kun Arlene oli täällä. En muista merkkiä tai ihan ku edes tietäisin....

KÄYTETTY KULKUNEUVO: Louadge taksi! Eli suomeksi minibussi! Halpa ja nopea, eli just mulle!

SAAMANI TEKSTIVIESTI: "Laura! Its a order for you to come to the dinner tonight! Hahhahah :D:D 8pm :)" Meidän lapsikerhonvetäjät lähtevät pois lauantaina niin tänään on vika kerta kun nään niitä :(
OSTETTU PUHELIN: Joooo-o ostin mun hienon Ericssonin (miten se kirjotetaan) maaliskuussa 2011 ja joulukuussahan se varastettiinkin sopivasti... Niin nyt on sitten 5 tai 6 vuotta vanha Sony Ericsson käytössä ja kyllä muuten toimii!!

SOITETTU PUHELU: Mouadhille tietenkin! En muista miks... Valitin väsymystä ja ikävääni!

OSTAMANI HUONEKALU: ostin talvella Lellun vanhan kauan himoitsemani Ikean valkoisen sohvan! Oi kuinka ikävöinkään siinä Salkkareiden katsomista....

OSTETTU KODINKONE: Silitysrauta! Vihaan silittämistä...

SAAMANI KEHU: Meidän bussikuski oli vähän turhankin innokas hokemaan: "Lauraaaaa soooo biiiiiiuuutifulll mee so happiii to have Laura in thö bussss" Hahhah :D

KUULTU VITSI: Riikka yritti kertoa mulle videopuhelun aikana vitsiä, mutta en halunnut kuulla, koska ne ei ole koskaan hyviä.

ANTAMANI LAHJA: Lasketaanko se, että toin töihin korvapuusteja kaikille työkavereille?

SAAMANI LAHJA: nooooo joooo-o, siitä taitaa olla aikaa... Paitsi jos lasketaan äitin tuomat tuliaiset pari viikkoa sitten.

SAAMANI SAKKO: En oo koskaan saanut sakkoja! JES!! Vaikka oon joskus saattanut ajella ajokortin saatuani turbo Golfillani aika kovaa vauhtia Riikka etupenkillä.

KONSERTTI JOSSA OLIN: Yhyyy en oo ollut niin pitkään aikaan missään, että en edes muista. Haluan kattomaan Stellaa ja Justin Bieberiä...

SAIRASTAMANI SAIRAUS: Viikko sitten oli kaamea flunssa ja vieläki on vähä köhää ja kurkku kipeä.
Helsinki <3>
Karstula <3>

Karstula <3>
Saarijärvi <3>


Kotikatu <3>

Kaikki kuvat googlesta.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)