perjantai 10. elokuuta 2012

Sua katson kun sä kiljut peilille vaikka syytönhän se on, aamu vaan on joskus armoton....

Eilen äiti lähti kotiin. Mulla on niin ristiriitaiset tunteet tällä hetkellä. Tykkään mun työstä tosi paljon ja elämä menee täällä jo omalla painollaan ja ei periaatteessa ole mitään valittamisen aihetta. Mutta kyllä mulla silti nyt tuli kamala koti-ikävä. Olisin halunnut hypätä koneeseen mukaan ja aamulla laskeutua Suomeen. Tänään keksin uuden asian mitä mulla on ikävä. Valion laktoositon ja rasvaton maitojuoma. Ai että, mä kaipaan sitä. Kylmää maitoa.



Tänään mietin, että en ole kauheasti pitänyt mun ystäviin yhteyttä. Tuntuu, että oon huono ystävä. Pelottaa, että kun menen takaisin, niin kaikilla on jo omat ympyrät ja oon ihan pihalla kaikesta ja kukaan ei halua enään olla mun kaveri. Ihan tyhmä juttu, mut silti. Täytyy vaan uskoa ja luottaa siihen, että vaikka ei olla päivittäin yhteydessä, niin juttu jatkuu siitä mihin se huhtikuussa jäi. Mun ystävät on mulle kun toinen perhe.













Monelle on varmaan tullut sellainen mielikuva, että me ei Mouadhin kanssa riidellä ollenkaan... No totuus on aivan toinen :D Kun kaksi tämmöstä temperamenttia laittaa yhteen, niin siitä tulee aika tulinen soppa. Me ollaan molemmat tosi ilkeitä kun ollaan vihasia ja ei mietitä mitä sanotaan vaan kaikki vaan tulee oksennuksena suusta ulos. Sitten saa myöhemmin katua sanojaan ja pyydellä anteeksi. Onneksi kumpikaan meistä ei ole pitkävihainen ja molemmat osaa pyytää anteeksi. Inhoan ihmisiä, jotka ei osaa/suostu pyytämään anteeksi riidan jälkeen. Riitaan kuitenkin tarvitaan aina kaksi osapuolta.



Mistä me sitten riidellään.... luulis, että kulttuurieroista, mut musta tuntuu, että ihan samoista asioista kun olen aikaisemminkin suomalaisten poikaystävien kanssa riidellyt.
1.Siitä miten miehet ei osaa käyttää rahaa (minä kun osaan ja ostan "kaikki" vaatteeni kirpparilta...)
2. Tuun väsyneenä töistä kotiin ja löydän kodin sikolättinä
3. MINÄ aina vien Rockyn ulos
4. Likasia kalsareita lojuu joka paikassa (ja niitä vi**n parittomia sukkia)
5. Miks mun kanssa ei voi mennä rannalle vaikka olis kuinka väsynyt
6. Miten tuntuu että mies on 5-vuotias ja minä äiti
7. Miten Rockyä ja Babyä kasvatetaan

Siinä semonen top7 lista.Eiks kuulosta ihan tutulta?

En kyllä haluais olla semmosessa suhteessa missä ei riidellä, eikä kumpikaan uskalla sanoa toista vastaan sanaakaan. Riiteleminen on tervettä ja siinä sitä rakkautta koetellaan, toinen pysyy rinnalla vaikka olis millainen riita ja aina saadaan sovittua. Myönnän toki, että joskus tulee aloitettua riita ihan tyhjästä, jos joku muu asia ärsyttää tai painaa mieltä. Niin ja jos Laura on nälkäinen, väsynyt tai vessahätä, niin silloin kaikkien kannattaa olla turpa rullalla ja yrittää saada nämä kaikki tarpeet tyydytettyä mahdollisimman pian... Eli kukahan tässä onkaan sitten se 5-vuotias ja isä?!




Tässähän postauksessa ei ollut päätä eikä häntää, mutta oonkin nyt niin väsynyt, että huuuh huuh! Eilen yli 12 tuntia töissä ja lentokentällä seisomista korkkareissa, kotiin klo 1.00 ja aamulla kasiin töihin! But still i just love my job and life <3>













2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi :)