maanantai 13. elokuuta 2012

Ice ice baby............

Tänään oli aamulla tarkoitus mennä hoitamaan mun oleskelulupa kuntoon. Tällä hetkellä on periaatteessa laittomasti maassa, koska oon ollut yli kolme kuukatta. Mut saan olla täällä, koska oon naimisissa ja mulla on työlupa. Täytyy vaan käydä hakemassa leima ja maksamassa vuoden oleskelulupa.Pakotin Mouadhin aamulla ennen kasia ylös, koska en halunnut mennä kunnantoimistoon yksin.Ja kun päästiin sinne, niin se oli KIINNI! Koska tänään on naistenpäivä. Kirosin tän maan taas alimpaan helvettiin. Otin mun vapaan tähän aamuun pelkästään sen takia, että saan asiat hoidettua. Mutta nyt kun mietin asiaa, niin kuika kivaa olis kun Suomessaki naistenpäivä olis vapaapäivä? Tosin täällä toi homma menee vähän ristiin sen kanssa, että sen vapaa myös miehille... Mutta näin naistenpäivän kunniaksi niin ajattelin kirjotella teille vähän höpö juttuja. Eli mun luottotuotteita!


Tigin Rocaholic Shine Blaster on ehkä vähän kallis, mut niin paras! Tukka kuivuu sekunnissa ja tulee niin pehmeäksi.

Maailman paras hajuvesi jota käytän aina. Calvin Kleinin In 2 u.

Halusin täällä kokeilla jotain ripsiä pidentävää ripsiväriä (kun ei ole niitä ripsipidennyksiä enää...), niin löysin tän. Ja kyllä muuten pidentää ja on maailman paras vedenkestävä ripsiväri.

Oon aina vähä epäilly Aussie vouhotusta, mut kun Mouadhin kaverin tyttöystävä anto nää mulle, niin en enää koskaan käytä muuta. Niin ihana tuoksu ja hiukset on ku silkkiä.

Tilasin vuosi sitten näitä IsoSmileltä jenkeistä. Tosi helppo käyttää ja valkaisee ihan oikeasti hampaita. Tosin mulle ainakin tuli vähän vihlontaa...

Ostin H&M eylinerin ennen kun lähin tänne ja ihan paras jos miettii, et toi makso varmaan 3e.

Lumenen värillinen kulmakarvageeli. Niin paras tämmöselle jolla ei ole luonnostaan yhtään väriä kulmakarvoissa. Toi alkaa olla jo ihan finaalissa, mut onneksi äiti toi mulle uuden Suomesta.

Acon värilliset huulirasvat. En vois elää ilman näitä. Inhoan huulipunia ja varsinkin kiiltoja, mut näissä on ihana koostumus ja kunnolla väriä. Ja ei oo muuten hinnalla pilattu...
Että semmosia! En käytä täällä juuri koskaan meikkiä (paitsi ripsaria ja kulmakynää), niin nää kaikki tuotteet on aikalailla tämmösiä hoitotuotteita. Rakastan kokeilla aina kaikkea uutta, mut kun löydän jonkun hyvän yhden tuotteen, niin en vaihda sitä koskaan.


Ehkä ällöin kuva ikinä, mut tämä on lopputulos kun imuroi koko kämpän +40 helteessä kipeenä................. Nyt on hyvä olo. Lähen ostaa kylpyammeen täyteen jääpaloja....................

4 kommenttia:

  1. Mä en edes tiedä mitä sanoisin nyt, muuta kuin että mä sain juuri parin päivän lukemisen jälkeen luettua tän koko blogin läpi ja !?!?"=!!

    Oon ollut suu auki ja ties millaisissa tiloissa täällä kun oon näitä juttuja lukenut. En tiedä mitä sanoa! Paljon onnea ja oot ihan hullu ja rohkea ja niin Laura. Huh!!

    - Wilma

    VastaaPoista
  2. WILMA!!! Eiiiikää! Oon nähnyt susta tänä keväänä/kesänä ihan sikana unia ja halunnut ottaa yhteyttä. Oon koittanut ettiä facebookista ja vaikka mitä... Ihanaa, että löysit mut! Niin mäki oon suu auki ja tiloissa ja ihmettelen mitä mulle on tapahtunut :D HAhhah. Ollaanhan yhteyksissä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heehee joo mä en oo missään Facebookis tai muuallakaan, oon vaan Kalliossa aina! Ja mä kyllä aion jatkaa täällä lukemista joten varmasti pysyy yhteys. Jee!

      Poista
  3. Onneksi oot Helsingissä! En mä kyllä uskonutkaan,että sua sais muuttamaan sieltä pois... Jos haluat niin laita mulle maililla kuulumisia ja voidaan alkaa kirjeenvaihtoon (maililla) niinkuin vanhoina hyvinä aikoina <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)