lauantai 4. elokuuta 2012

Don`t do what u have to, do what u love.

Hengissä ollaan ja äiti on täällä! Itkuhan siellä kentällä pääsi. Oli muuten aika mielenkiintoinen ensimmäinen virallinen päivä töissä. Sain tappelun pystyyn taksikuskien kanssa ja ekana iltana yks ryöstettiin.... Mut kivaa on edelleen! Tänään oli eka vapaapäivä piiiiiiitkään aikaan. Käytiin äitin kanssa kauneushoidoissa. Eli Hammamissa (ns. turkkilainen sauna) ja siellä tehtiin kaikenlaisia kuorintoja ja naamioita ja kokovartalohieronta ja nyt on iho kun vauvanpylly ja VALKONEN. Mun kaikki rusketus lähti pois!!!! APUAA! En kestä jos puolen vuoden asumisen jälkeen täällä, tuun takas Suomeen ja oon ihan saman värinen kun kaikki siellä. Se ei vaan käy :D Nyt on kuitenkin kiire tekemään ruokaa ja mennään käppäilemään Port El Kantaouin satamaan.





Ai niin! Ja eilen vihdoin saimme kuulla, että nyt olemme virallisesti naimisissa myös Suomessa ja mun sukunimi on vihdoin vaihtunut ja me olemme perhe <3 br="br" niin="niin" onnellinen="onnellinen" oon="oon">

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)