sunnuntai 26. elokuuta 2012

It's like I waited my whole life for this one night,It's gon' be me, you and the dance floor

Oon ollu koko viikon aina kasiin asti töissä, mut ens viikolla onneks pääsen aikasemmin. Keritään Mouadhinki kanssa hengailla enemmän yhdessä. Se on aina töissä 9-17, jos pääsen klo 16 niin oon kotona ennen sitä ja kerkeen hengähtää ja sitten se jo tuleekin.. Oon sellanen ihminen, et tarviin yksinoloa hetken kun tuun töistä tai koulusta. Ärsyynnyn jos joku on heti mun kimpussa kun saavun päivän päätteeksi kotiin. Aamuisinkin rakastan sitä, että saan herätä yksin touhuamaan eikä mun tarvi puhua kenellekään. Muistan kun joskus teininä menin äitin kyydillä kouluun ja oltiin aamiaispöydässä samaan aikaan. Meinasin repiä sen pään irti kun se alkoi iloisena ja pirteänä höpöttelemään... Aamulla kuuluu olla hiljaa, eikä puhua :D Oon ehkä outo, mutta jokaisella omat tapansa.

Tässä mun perus jälkkäri buffa mätöt...
Mentiin tiistaina mun vapaapäivänä Mouadhin porukoille ja sieltä taas häihin.

Rakastan tota mekkoa. Se on ostettu Ginasta viime keväänä ja toivon niin paljon, että  niillä olis syysmallistossa joku samantyylinen.

Leivoin korvapuusteja! Tein aika kiireellä, niin niistä ei kovinkaan kauniita tullut. Mutta makuhan se on tärkeintä. Meni kaupaksi sekä Mouadhin perheelle että töissä.
Tiistai-iltana oltiin häissä. Kun mentiin häihin, niin olin ihan ihmeissäni kun morsiamen hiuksia ei ollut peitetty ja sillä oli melko avonainen mekko. Sitten yhtäkkiä ne heittikin sille päälle ton hupun (mikä on ihan mielettömän kaunis). Sitten vasta tajusin, että eihän siellä koko juhlapaikassa ollut yhtään miehiä. Siksi morsiamen oli aluksi oli ihan okei olla ilman mitään, mutta kun tuli aika jolloin miehiä tuli sisälle, niin hänen hiuksensa peitettiin. Bändi soitti morsiusparin vieressä lavalla, mutta heidän välissään oli sermi, jotta mies soittajat eivät näe morsianta. Oltiin häissä ehkä 20 min ja sitten ne jo loppukin ja hääpari lähti autolla pois. He olivat allekirjoittaneen paperit jo viime vuonna, mutta nyt vasta oli hääjuhla ja nyt he muuttavat yhdessä miehen kotiin Italiaan. On se niin jännää miten erilaisessa kulttuurissa täällä eletään. Ajatelkaa jos meillä Suomessakin ei asuttaisi yhdessä ennen avioliittoa? Okei, jotkut uskonnolliset ryhmät vielä noudattavat tätä, mutta suurin osa harrastaa seksiä ja asuu yhdessä ennen avioliittoa. Olisikohan avioliitto meille enemmän pyhä, jos mekin olisimme vielä näin "vanhanaikaisia"?

Meidän toimisto!
Torstaina mulla oli puolet päivästä vapaata, lähdin kirpparille ja siitä sitten tyttöjen kanssa uima-altaalle.
Ensin tosin käytiin teettämässä muutamia valokuvia oleskelulupa papereihin. Käydään aina samassa valokuvaamossa ja siellä on koko tiski täynnä pieniä kuvia, joita ihmiset ovat ottaneet kuvaamossa. Katottiin kerran kaikki kuvat läpi ja meinasin kuolla nauruun kun nähtiin tämä. Nyt oli pakko ottaa siitä itellekin kuva. Eiks oo ihana (niin kamala) ?
Burger Cops
Nyt vihdoin kun Ramadan on ohi, niin monet ravintolat ovat taas vihdoin auki. Vihdoin pääsin testaamaan kaikkien kehuman Burger Copsin. Ja aahhhhh paras hamppari mitä oon täällä syönyt! Ei vaan ollut ihan sama pikaruokala meininki kun Suomessa. Odotettiin hamppareita varmaan 15 minuuttia. Sitten käytiin vielä jätskillä ja lähettiin kotiin, koska meillä oli molemmilla töitä tänään. Tänään oon menossa illalla vielä häihin... Otan paljon kuvia!

Pusuja Suomeen!















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)