keskiviikko 8. elokuuta 2012

What doesn`t kill u make u stronger

Viikko on ollut mitä ihanin. Oon niin onnellinen, että äiti on ollut täällä. Vaikka ei me mitään ihmeellisyyksiä ole tehty, mutta vietetty aikaa yhdessä. Sehän se tärkeintä on. Juuri kun vähän aikaa sitten hehkutin, miten mulla ei enään ole koti-ikävä, niin voin kertoa, että nyt on. Ihan kamalaa sanoa hei hei ja jäädä tänne ja tietäen, että toinen menee MUN kotimaahan, MUN kotiin ja näkee kaikki MUN rakkaat ihmiset. Ja mä jään tänne "yksin". Toivon niiiiiin paljon, että Mouadh saa viisumin nopeasti. Oon tutkinut vähän netistä (suomi24sen keskusteluja....... kannattaa!), että miten kauan ihmisillä on kestänyt saada viisumi. No, tulos on niinkun mieltä nostattava kuin, että sitä ei voi koskaan tietää. Tarvitaan hyvä tuuri ja hyvät todisteet, että kyseessä ei ole lumeavioliitto.Toivottavasti se on tarpeeksi hyvä todiste, että olen viettänyt täällä kohta 4 kuukautta elämästäni ja meillä on yhteisiä eläimiä. Miten sitä voi kenellekään todistaa, että on oikeasti rakastunut?!

Rocky löysi taas maailman suurimman KEPIN kun käytiin lenkillä...

Päädyttiinkin kahville meidän entiseen lemppari paikkaan. Se ei ole lemppari enään, kun palvelu on hidasta ja paskaa.
Ajattelin, et vois laittaa Rockyn myyntiin...

Ollaan käyty joka päivä ravintolassa syömässä illalla. Tietinkin.
Meijän tyylikäs toimisto

Käytiin mamman ja työkavereitten kanssa kattomassa Michal Jackson show yhellä meidän hotellilla. Vale Maikkeli näytti ihan oikealta! En oo tajunnukaan miten monta hyvää biisiä Maikkelilla on!

Eilen oli vapaapäivä ja oltiin rannalla. Täällä oli pari päivää +47 ja se oli kamalaa. Nyt ollaan palaudutta takaisin normaaliin. PARAS PÄIVÄ <3 br="br">

Perusaamu.... Toinen tulee lelun kanssa ja toinen kehrää naaman vieressä ja tuijottaa.... Mun rakkaat <3 br="br">
Tiedän, että olen todella huono ihminen kun en ole toteuttanut teidän toiveita. Kaikki on kuitenkin muistissa, mut oon ollut niin kamalan kiireinen. Äitin piti lähteä tänään aamulla klo 7.00 kohti lentokenttää, mutta lento onkin 13 tuntia myöhässä teknisen vian vuoksi... Joten meillä meni töissäkin kaikki nyt aika uusiksi ja tulee erittäin piiiiiiiiiiiiiitkä työpäivä ja yö. Mut ihanaa kun on vähän säpinää! Mä tykkään! Yritän postailla nyt useammin ja olla ahkerampi valokuvaaja. I PROMISE <3 br="br">

3 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tää sun blogi on tosi kiva ja mielenkiintoneen:)!!!
      http://lle-voyage.blogspot.fi/

      Poista
  2. Kiitos Sabrin <3 Täytyy alkaa seuraamaan sun blogia!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)