tiistai 31. heinäkuuta 2012

It`s my life now or never

Voiii apua, minne nää päivät menee! Töissä ollaan painettu tukka putkella ja viikonloppu meni Saharassa ja bussissa istuttiin yli tuhat kilometriä. Huomenna on vihdoin se päivä kun saapuu äiti ja muut suomalaiset Tunisiaan. Mun ei eka pitänyt olla kentällä ollenkaan, mutta tänään vaihtuivat suunnitelmat, ja ollaankin kaikki 4 opasta kentällä ja mullakin on oma bussi! Oon niin innoissani, vaikka kyllä jännittää... Pitää vielä illalla väsätä paperit mitä puhun huomenna bussissa. Ei mun elämään oikeen muuta ole kuulunut tässä viime päivinä kuin töitä aamusta iltaan ja sitten ollaan käyty Mouadhin perheen luona ramadan illallisella. Elämä tuntuu asettuneen aloilleen ja ihanaa kun tuli muita suomalaisia, niin tuntuu kotoisemmalta. Rocky ja Baby voivat hyvin (tosin Babyn mouruamiskausi sen kun vaan jatkuu) ja huomenna ne tapaa mumman! Ja huomenna mä saan irtokarkkeja.... JEEEEEEEEEEEEEE!!! Mutta laitanpa teille nyt kuvamateriaalia viikonlopun Sahara matkasta!

































Lähtö lauantai aamuna klo 7 -- El Jem Colosseum-- Star Wars kuvauspaikka --Matmata beduiini koti -- Hotelli keskellä Saharaa -- Domedaari ratsastus auringonlaskussa -- lyhyet yöunet viileässä hotellihuoneessa -- klo 4 aamulla herätys -- auringonnousu suolajärvellä -- Jeeppiajelu Saharan dyyneillä Star Warsin toiselle kuvauspaikalle -- Atlas vuoristo ja vesiputous keskellä erämaata-- piiiiiiiitkä kotimatka ja Kairouinin pyhä moskeija ja vihdoin kotona sunnuntai iltana klo 17.30! Siitä oli mun viikonloppu tehty!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)