lauantai 14. heinäkuuta 2012

Rakas, onneks sä oot siinä, silität mun hikistä päätä, joku taika sulla on....

Eilen oli viimeinen perjantai ennen Ramadania. Ensi perjantaina se sitten jo alkaakin... Ite en kyllä ajatellut sitä vielä tänä vuonna kokeilla, enkä usko että Mouadhkaan sitä nyt tekee. Ramadan on kuitenkin täällä niin iso juttu (ylläri 98 % on muslimeja), joten kyllä se meidän elämään vaikuttaa. Monet paikat ovat kiinni ja auringonlaskun aikaan on turha koittaa saada taksia, ja silloin on vaarallista oleskella liikenteessä kun kaikki kiirehtivät janoisina ja nälkäisinä kotiin. Kuitenkin tunnelma on mukava ja auringonlaskun jälkeen koko kaupunki on autio ja hiljainen. Tässä kuitenkin kuvia eiliseltä!

Mun rakkauspakkaus


Käytiin vaihteeks kirpparilla......

Uusi Zaran räikee t-paita!


Laiskat ei jaksanut tehdä ruokaa ja nii oli pitsaperjantai.

Oli pakko laittaa tää kuva ku Rocky on niin hassu. Se tunki väkisin kaikkiin kuviin.



Babyllä hormooni hyrrää! Se mouruaa KOKOAJAN!!


Hahahhahahahahaha ottaisko Cosmo poikakalenteriinsa?!?!?


Mun maailman hienoin kello. PALASINA. Koska herra Mouadh lulee aina korjaavansa kaiken ja hajottaa kaiken osiin. Ylläri ylläri tälläkään kertaa hän ei osannut kasata aiheuttamaansa katastroofia.




Illalla istuskeltiin takapihalla, syötiin hedelmiä ja sipsejä ja juotiin muutamat drinkit! Haluaisin koko tuon muurin täyteen kynttilöitä, mutta ei ehkä kannata kun miettii noita kahta (tai no oikeastaan kolmea) täystuhoa. Eilen jubailtiin äitin ja kummitädin kanssa mesessä ja tein koulujuttuja (JEEEEEEEEEEEEEE). Ens viikolla pitäis sitten suunnata töihin ja alkaa opetella juttuja. Voi miten kaipaankaan töitä ja arkea! Oon tosi innoissani oppaan työstä ja toivottavasti saan kivoja työkavereita. Ihan pian oon ollut täällä 3 kuukautta ja vielä saman verran aikaa on edessä. Tosi nopeasti on aika mennyt ja nyt alkaa vihdoin tuntua, että mulla on täälläkin koti ja olen onnellinen. Viime yönä näin unta, että olin yksin Suomessa. Se oli kamalaa, mä vaan itkin ja itkin ja se tuntui niin todelliselta. Onneksi herätessäni näin mussukan tuhisevan siinä vieressä <3 En voisi kuvitella enään ikinä viettäväni aikaa erossa Mouadhista kauempaa kuin pari päivää. Kivaa viikonloppua Suomeen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)