keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

Pitää olla pikkusen pläski

Lueskin mun päiväkirjaa joku aika sitten ja löysin vuoden 2009 kohdalta tämmösen.

Kuinka hirveetä?!?!? Oon ollut sillon 20.vee ku oon ton kirjottanut. Enään en ihan allekirjoittais tota. Tottakai varmaan jokaisen naisen toivomuslistalla on suurinpiitein nuo asiat, mutta onko niissä mitään järkeä?!?!? Miksi mun pitäis kokoajan yrittää olla täydellinen ja jotan muuta kun olen. En ollut tuohon aikaan kovinkaan onnellinen ja sen aikaisen poikaystävän kanssa oli kamalia pettämissotkuja. Kaikki ne osaltaan vaikuttivat siihen, että mun itsetunto huononi ja aloin kuvitella, että jos olisin tätä ja tätä niin mua ei petettäis ja joku haluais mut oikeasti. En tietenkään voi syyttää kaikesta suhdetta, mutta tuossa vaiheessa kun ihminen on niin herkkä ja etsii itseään, vaikuttaa tommoset jutut aika paljon. Mutta niinkuin kaikella, niin noillakin tapahtumilla oli tarkoituksensa.

google


Nyt parin vuoden jälkeen ja vihdoinkin tuosta suhteesta paljon oppineena, voin sanoa, että voi mua idioottia!!! Oon juuri hyvä sellaisena kuin olen ja jos en kelpaa itselleni, niin en kelpaa kenellekään muulle. En sano, etteikö mulla olis läskipäiviä ja päiviä jolloin tekis mieli repiä hiukset päästä ja pukeutua burkhaan. En ajattele olevani täydellinen ja että minussa ei olisi mitään parannettavaa. Olen kuitenkin hyväksynyt itseni sellaisena kuin olen ja arvostan omaa kroppaani. En ole liikalihava, mun ei tarvii värjätä tukkaa, oon terve (paitsi selkä) ja mulla on hyvä iho. Mut on luotu tänne maailmaan tämmösenä ja sillä kaikella on jokin tarkoitus. Mut on suunniteltu tänne tämän näköiseksi, jotta jonkun muun mielestä olisin täydellinen hänen silmissään. Tottakai Mouadhilla on osansa tässä kaikessa. Tiedän, että se jumaloi mun vartaloa, eikä muuttaisi siinä mitään.

google


Täällä miehet on niin erilaisia kun Suomessa. Tuntuu, että Suomessa mitä feikimpi olet (tekoripset, silikonit, pidennykset, kroppa treenattu äärimmilleen) sitä enemmän miehet sua ihannoi ja haluaa. Ja miksi ylipäätään pitää ajatella mitä miehet haluaa?!?!? Tää on mun kroppa ja mun elämä! Mut semmosia me naiset ollaan. Täällä miehet ajattelevat, että mitä muodokkaampi, sen parempi. Täällä ei ole langanlaihoja teinejä, jotka päättävät laihduttaa, koska ovat niin lihavia 45 kiloisina. Täällä nuoret ovat normaalipainoisia. Sitä voi sitten miettiä, että mistä se johtuu...Monet isommat naiset, jotka tulevat tänne lomalle, ovat aivan ihmeissään miesten huomiosta. Moni ei varmaan usko, kun miehet oikeasti sanovat näitä naisia kauniiksi ja tarkoittavat sitä. Koska näiden naisten omissa kotimaissa suurin osa miehistä ei sanoisi niin ja tarkoittaisi sitä koko sydämestään.

google

En tiedä miksi halusin tästä kirjoittaa, mutta tuli vaan sellainen tunne kuin näin tuon kirjoituksen päiväkirjassani. Arvostakaa jokainen itseänne sellaisena kuin olette. Jos ette vielä arvosta, niin pakottakaa itsenne ajattelemaan niin. Elämästä tulee helpompaa ja onnellisempaa. Ulkonäkö ei ole koko elämä ja jokaisessa meissä on virheitä, mutta enemmän niitä kauniita puolia. Tekis mieli sanoa, (ja sanonkin), että kaikki vaan Tunisiaan itsetunnonkohotuslomalle! :D

weheatit

2 kommenttia:

  1. Ihana kirjoitus, ja niin totta joka sana!

    ja btw, todella kaunis nuttura (ja muutenkin oot tosi kaunis) tossa uudemmassa postauksessa:)

    VastaaPoista
  2. Niin totta joka sana munkin mielesta! Olisin voinut jauhaa tasta asista vaikka kuinka paljon... Toivottavasti tukka vinkista oli apua ja kiitos <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)